Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 martie 2012

Un blog mișto

Cam pe aceeași frecvență cu Miziliada am descoperit blogul http://chirac.wordpress.com/ 
Diferențele sînt evidente. Despre Rîmnicu Sărat se poate scrie mult mai mult. Oricum, un blog de urmărit.

Un comentariu:

  1. Da, astazi intrand pe -miziliada - am intrat pe blogul despre Rimnicu Sarat . Am citit cat am putut pana la ora asta si sper sa citesc cat mai mult ..
    Mie imi place foarte mult.Imagini clare, frumoase ,istorii interesante . Il voi felicita personal pe cel care pastoreste blogul..mai sunt si tineri preocupati de cultura,de localitatea in care traiesc si nu numai atat.Am trecut prin aceasta localitate dar acum vad ca este de .. frumoasa . Ati facut bine prezentandu-l .

    RăspundețiȘtergere

sari pe taste!