Totalul afișărilor de pagină

vineri, 26 martie 2010

Gicu Buia

În sfîrşit am reuşit să trec înregistrarea cu Gicu Buia potcovarul în format digital. Înregistrarea am făcut-o anul trecut, cînd l-am vizitat. Atunci am povestit cîte ceva aici, însă prea puţin. Rămînea promisiunea transcrierii. Pe Gicu Buia l-am mai amintit anul acesta cînd a murit - aici.

Acum a venit momentul să dau înregistrarea. N-am transcris nimic pentru a nu interveni cîtuşi de puţin. Mi s-a părut că e mai cinstit să i se poată auzi şi vocea, să poată fi la vedere stîngăciile mele şi ale lui Mitu. Pînă la urmă o astfel de întîlnire poate fi rezumată la cîteva poveşti, însă schiţarea, rezumatul sărăceşte foarte mult. Ascultaţi şi bucuraţi-vă că au existat astfel de oameni!


1

Asculta mai multe audio Blog

2

Asculta mai multe audio Blog

3

Asculta mai multe audio Blog

4

Asculta mai multe audio Blog

10 comentarii:

  1. cosmin vii cu mine pe www.mizileanul.eu, editorialist sau senior editor, scrii cand vrei tu, nu e nicio graba.
    pls. trim. un mail pe bogdanb.pingu@gmail.com, cu raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. sal....cine este gicu buia?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim
    In postare sint niste link-uri lamuritoare. Rezumat, Gicu Buia (pare-mi-se ca i se spunea si Petrica) a fost un potcovar care a murit anul asta. Statea pe fosta strada 23 August, nu stiu cum se numeste acum, paralela cu strada Tepes Voda. Stiu ca omul avea aproape 80 de ani. Anul trecut, cind am fost in trecere pe la el, ne-a povestit lucruri interesante despre meseria asta, povestea lui, alte povesti. un om muncit bine, respectabil, care povestea frumos -- parerea mea. L-am inregistrat incercind sa mai salvez din povestile celor in virsta. Sint din ce in ce mai putin cei care mai pot povesti despre ce a fost inainte de comunism.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut! De ce m-ai scos de la blogroll ? :-s

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Bratu Marius
    cred ca am facut o greseala cind am introdus un nou link, stai linistit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut,

    Petre Buia era tatal lui Gicu Buia adica bunicul meu, avea 73 de ani iar actuala strada mai sus mentionata se numeste acum 22 Decembrie din pacate fiindca ar fi trebuit mentinuta fosta denumire. 23 august nu este o sarbatoare comunista asa cum se crede, fiind doar asimilata, confiscata de comunisti. La fel s-a intamplat si cu imnul Romaniei. Germanii n-au simtit nevoia sa schimbe imnul folosit si pe vremea lui Hitler, dupa caderea regimului nazist, acesta fiind inca cel oficial.
    Dar toate aceste remarci ale mele reprezinta doar o paranteza la ceea ce vroiam sa fac: sa-ti multumesc pentru aceasta postare dar si pentru altele de acest tip. Astept viitoarele postari, Miziliada fiind de departe blogul meu favorit.
    Camelia

    RăspundețiȘtergere
  8. @Camelia
    Stiam eu ca este o problema cu Petrica si Gicu. Cind am postat inregistrarea n-am mai verificat interviul de la cap la coada. Timpul meu abia imi da voie sa ma mai ocup si de acest blog -- incerc totusi sa-i dau atentia cuvenita tocmai pentru ca sint citiva oameni interesati de ceea ce public aici. Abia la citeva zile dupa ce am postat inregistrarea am ascultat citeva fragmente si, ducindu-ma si la semnalarea de anul trecut, cind ne-am intilnit cu tatal tau, am observat o insemnare, la final de inregistrare, unde apare limpede ca Gicu e fiul lui Petrica.
    Ma bucur ca am reusit sa fac ceva care epntru tine si pentru fratele tau inseamna ceva, niste urme, glasul inresitrat (va pot trimite prin e-mail inregistrarea, daca doriti).
    Multumesc pentru aprecieri.
    Acum am citeva subiecte care abia asteapta ceva completari si vor fi pe prima pagina.
    Numai bine,
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Cosmin!
    Ar fi super daca ai putea sa-mi trimiti inregistrarile la buiaccc@yahoo.com... Eu m-am gandit sa nu-ti cer prea mult. Mult succes in continuare si sa sti ca nu cantitatea si frecventa postarilor sunt importante de multe ori ci continutul. Astept cu nerabdare viitoarele postari, atunci cand vor fi posibile. Toate cele bune,
    Camelia

    RăspundețiȘtergere

sari pe taste!