Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 august 2012

Stația de radioficare Mizil

Pe subiect, deocamdată doar melodia cu care se deschidea programul de emisie: Martin Circus - Ite Missa Est. De fapt, din această piesă era folosit doar un fragment de la început, recurent pe tot parcursul, avînd rol de jingle.  Melodia mai era folosită și de Radio România Actualități (nu sînt sigur dacă se numea așa, dar e vorba de programul 1 al radioului) la începutul, sfîrșitul și pe parcursul emisiunilor sportive. Remeber anii '80.

5 comentarii:

  1. Felicitari!
    Un blog foarte interesant!

    http://bloguldebancuri.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara ,
    Ma iertati ca va deranjez asa de tarziu cu acest e-mail.Vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre fetita mea LeontinaNicoleta.Pana acum a publicat ziarele Jurnalul National,Libertatea, Gazeta de Sud, Ziarul Lumina si sau alturat si alte site-uri si bloguri.Dar nedorim sa luptam in continuare pentru fetita noastra pentru a strange banuti necesari interventiei chirurgicale la ochi.Iar suma stransa pana
    acum nu este de ajuns pentru a o opera.Si nu dorim sa ne blocam aici.Doar cu sprijinul d-voastra cresc sansele pentru a strange suma necsara de
    35.000 de euro in acest pret incluzindu-se operatia si restul cheltuielilor aferente vize,transportul si controalele aferente dupa operatie.Despre Leontina mai multe informati le gasiti pe:
    http://leontinanicoleta.blogspot.com/
    Va rog frumos sa-mi lasati un e-mail la adresa violetaleontina@yahoo.com daca puteti scrie un articol!
    Va multumim anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Claudiu Minea
    Nu sint lenes deloc. Am atita treaba incit nu am mai avut timp ed miziliada. Aproape ca nici pentru lucrurile in care sint angajat nu am timp. Miziliada poate sa mai astepte. Vezi dealtfel si intizierea cu care raspund mesajului tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Violeta Leontina
    Compatimesc cu dumneavoastra, sincer, atit cit se poate compatimi digital, virtual, internautic. Problema este ca eu am facut acest site dedicat unui subiect: Mizilul. Am mai avut asemenea solicitari, insa nu le-am dat curs pentru a nu deturna blogul. Va recomand sa dati un semn lui Ciprian Voicila, el are un blog pe care il gasiti pe blogul meu in lista cu bloguri numita ”sertar”. Acolo ati putea gasi multe persoane si ong-uri care ar putea sa va dea o mina de ajutor.
    Va pot fi alaturi in felul acesta.
    Sanatate si cele bune,
    Cosmin Manolache

    RăspundețiȘtergere

sari pe taste!